Hírek
2013. November 21. 21:15, csütörtök | PR
Norbi és Réka Karcagon
Schobert Norbert és felesége, Rubint Réka Karcagra látogatott az új Update1 Szaküzlet megnyitásának alkalmából.
Hiába az esős, késő őszies időjárás, sokan voltak kíváncsiak Schobert Norbertre és Rubint Rékára, akik az új Update1 Szaküzlet ünnepélyes megnyitásának alkalmából érkeztek Karcagra.
A várakozás percei alatt az üzlet tulajdonosai Norbi finom és egészséges termékeivel látták vendégül az érdeklődőket.
Mire a tálcák kiürültek, meg is érkeztek a várva várt vendégek.
Schobert Norbert rövid beszédében kiemelte az egészséges táplálkozás fontosságát. Hangsúlyozta, hogy az Update termékek nem csodaszerek, csupán szénhidrát- és cukorszegény ételek, melyekhez 95% szénhidrátcsökkentett liszthelyettesítőt használnak, és nem tartalmaznak hozzáadott cukrot. Aki egész nap 1-es kód alapján étkezik, az eredményes és kellemes fogyást tud elérni, a cukormentes ételek pedig a cukorbetegek étkezését teszik változatossá, számukra fogyaszthatóvá.
Néhány mondatban kitért jövőbeli terveire is. Elképzelése szerint pár év múlva nem csak egész Európával, hanem az egész világgal meg szeretné ismertetni termékeit. Mindezt önerőből, állami támogatás nélkül kívánja megvalósítani, mert mint mondta: "nem akarok olyan pénzből terjeszkedni, melyet például 1000 pedagógus béréből vontak le".
Rubint Réka a mozgás fontosságáról, a mozgás öröméről beszélt. Véleménye szerint a rendszeres mozgással nem csak fizikailag tartjuk karban testünket, hanem mentálisan is erőssé tesz.
Már 20-30 perces testedzés is magabiztossá, elégedetté tesz minket az élet minden területén.
Az estét remek hangulatú és kötetlen dedikálás, beszélgetés és természetesen a közös fotózás zárta.
Galériánkat a lenti képekre kattintva tekinthetik meg.
- InfoKarcag -
Kapcsolódó galéria
Ezek érdekelhetnek még
2025. November 17. 15:39, hétfő | PR
Leslie Mandoki volt a 24. Hifi Show díszvendége
a zene, a kultúra és a béke nagykövete ismét Budapesten.
2025. November 11. 11:10, kedd | PR
Egyre több fiatal lép át a “pénzkapun”
A K&H lakossági ügyfél állományán belül évről évre aktívabbak a fiatalok.
2025. Október 29. 16:10, szerda | PR
Nemzetközi elismerést kapott a nyugdíjfókuszú influenszerkampány
A K&H tavalyi edukációs kampánya, a „Csingisz nyugdíjkihívása”, Bronz Drum díjat nyert a Golden Drum nemzetközi reklámfesztiválon.
2025. Október 21. 11:11, kedd | PR
Húszmilliárdon túl - egyre több fiatal él a K&H munkáshitelével
A fiatalok körében továbbra is kiemelkedő az érdeklődés a K&H által kínált államilag támogatott munkáshitel iránt.
