Városlista

Hírek

2022. Május 13. 05:00, péntek | Helyi

NÉPSZERŰ A BEREKI STRAND

Már a múlt héten beszámoltunk róla hogy a nyári strandszezonra felkészültek a Berekfürdői Gyógy- és Strandfürdőben. A családias nyugodt környezet és gyógyvíz népszerű a fürdőzők körében

Az idelátogató strandolók évről-évre elégedettek.
- Hát, mint már évek óta ide járunk, ez nagyon jó gyógyvíz, mindenre nagyon jó. Kiszolgálás, ellátás, mindennel meg vagyunk elégedve.

A vendégek napszaktól függetlenül veszik igénybe a fürdő szolgáltatásait.
- Mink jövünk délelőtt is, délután is, délután. Meg akkor szeretünk, ha nincsenek olyan sokan. Állítólag most nagyon sokan voltak húsvétkor, teltház volt, hát akkor szerettünk volna, de nem jött össze. Most jöttünk, de nagyon jó, hogy nincsenek olyan sokan. Na de akkor se. Tavaly például tíz napig voltunk. Főszezonban rengetegen voltak, de hát az ellátás is nagyon jó volt. Jó idő volt, úgyhogy nagyon jó volt.

A fürdő területén, és azon kívül is előszeretettel fogyasztanak az idelátogató vendégek.
- Hát mi itt vagyunk a hotelban, mi most ott étkezünk. Ott van svédasztalos reggeli, vacsora, úgyhogy ott étkezünk, de hát úgy általában, bárhova elmegyünk, nagyon jó. Pocak étterem, most ami épp nyitva van, mindegyik nagyon jó. Én szeretek enni, nem válogatok.

Az itt fürdőzők nemcsak a kínálattal, hanem az árakkal is nagyon elégedettek.
- Igen. Elégedettek vagyunk az árakkal is ahhoz képest, amilyen utánanéztünk, nekünk ez a legelfogadhatóbb ár. Előtte érdeklődtünk más helyeken is, sokkal drágább. Sokkal. Itt nagyon jó.

Sokan vannak, akik az ország távolabbi pontjairól jönnek. Ha tehetik, ők is megpróbálnak évente többször a fürdőbe látogatni.
- Ebben olyan öt éve állandóan ide járunk. Ide járunk el, ha megengedhetjük magunkat, akkor jövünk kétszer is, háromszor is, ha nem, akkor egyszer, de akkor hosszabb időre. Nekem a Berekfürdő maximálisan megfelel.
Hát épp most nézzük, hogy olyan gyönyörűek ezek a fák is, ahogy jönnek, közéjük vannak épülve ezek a szállodák, étterem részére. Nagyon jó. Nagyon jó. Ennyi.

Autóbusszal utazunk, aztán majd kilenc órakor itt vagyunk, és akkor délután 4 óra után megy vissza az autóbuszunk, és hát az a másfél óra sokat jelent oda-vissza. Meg kellemes a környezet, nagyon megtetszett, meg szeretjük, hogy idekint fürödhetünk ebben a jó meleg vízben, és nagyon jó a levegő. Meg bent nagyon szeretjük ezeket a masszírozókat, akár jönnek ki oldalt, mert a környéken még ilyennel nem találkoztunk. Pedig voltunk Cserkeszőlőn, most meg a Zsóryban voltunk, meg mindenhol, Hajdúszoboszlón, de ilyennel még nem találkoztunk, és ez nagyon jó a derekunknak.

Az itt fürdőzők nemcsak a víz minőségével, hanem az árakkal is nagyon elégedettek.
- Mert ez a legolcsóbb a környéken, és nagyon meglepődtünk, mikor februárban jöttünk, mert akkor viszont kettőnknek kellett csak egy jegyet fizetni, és az nagyon jól esett a pénztárnál, mikor közölték velünk. Úgyhogy ez kellemes meglepetés volt.
- Ez nagyon jó volt. A víz lényegében, mikor hazamentünk, és másnap vettük észre, hogy mert mind a ketten gerincbetegek vagyunk, és nagyon jó volt, mert másnap már észre lehetett venni. És azért jöttünk most is, mert harmadik alkalommal jöttünk, és hát még jövünk többször is. Pláne most meg, hogy kint is lehet fürdeni, így még jobb.

Aki vidékről látogat el a Nagykunságra, nem mulasztja el a helyi specialitásokat megkóstolni, és természetesen a világon leggyakrabban fogyasztott italt sem.
- Jó kávé.
- Kávé a lényegünk. Nagyon finom kávét árulnak bent például.
- Ez is jó. Hát ez kicsit másképp. Minden tájnak megvan a maga stílusa, vagy hogy mondjam, aromája kicsit más, de én szeretem a birkát, és nekem a jó birkapörkölt mindig jó. Mindegy, hogy hol eszel.

A berekfürdői stand a szezonra felkészülten várja régi és új vendégeit!

Ezek érdekelhetnek még

2024. Április 24. 14:00, szerda | Helyi

TÁRGYALÁSSAL FOLYTATÓDIK AZ ÜGY

Ritkaságszámba menő döntés született a Szolnoki Törvényszéken:

2024. Április 24. 09:00, szerda | Helyi

FEGYELMEZETLEN LÉLEKGYÓGYÁSZOK

A NAV munkatársai azokat az internetes szolgáltatókat szűrték ki, akik gyaníthatóan bejelentés nélkül, kontárként végzik tevékenységüket, illetve, akik a számla-, és nyugtaadást elmulasztják.

2024. Április 23. 15:51, kedd | Helyi

Kerékpáros kompokat adtak át a Tisza-tó melletti Tiszaderzsen

Két kerékpáros kompot adtak át Magyarország második legnagyobb tava, a Tisza-tó melletti Tiszaderzsen.

2024. Április 23. 13:39, kedd | Helyi

Kerítés égett Kisújszálláson

Kigyulladt egy ingatlan kerítése hétfő éjszaka Kisújszálláson, a Petőfi utcában.