Városlista

Forrás: http://parkoloplaza.hu/

Repülőtéri parkolás kedvezményesen

... összesen 5000 Forintot is megspórolhatunk

Fontos egy nagyobb utazás előtt utánajárnunk, hogy ha saját autóval szeretnénk Ferihegyre kijutni a parkolással kapcsolatos díjak milyen sávban mozognak. Több lehetőségünk is van, ha Ferihegyre készülünk utazni: választhatunk tömegközlekedést, taxit, saját kocsival is mehetünk. Az árak attól függnek, hogy hányan indulunk el, meddig tervezünk maradni, honnan kezdjük meg az utazást. Elmondható, hogy Budapest belvárosából vagy vidéki
városból kalkulálva a költségekben jelentős eltérések mutatkoznak. Mindezeket
összehasonlítva még mindig a legjobb megoldás, ha saját autóval vágunk neki, hiszen
elkerülhetjük a tömegközlekedéssel járó gondokat, és cipekednünk sem kell.

A reptéri parkolás szerencsére mára már nem drágább, mint bármely más lehetőség. Annak éri meg a tömegközlekedést választania, aki Budapest belvárosában, jó megközelíthető helyen lakik. BKV-val akár két órába is telhet a menetidő annak, aki külső kerületekből érkezik. Vidékiek részére a MÁV költségei is többe kerül egy több fős családnak, mint a repülőjegy maga.

12.000 Forintból akár retúrjegyet is vásárolhatunk egy kis szerencsével Koppenhágába, Milánóba vagy Rómába. A Budapest-Miskolc vonalon a teljesárú retúrjegy 11.000 Forintba kerül. 200 km-es távolságra a benzin 3-5000 Forintig terjed, így ha többen indulunk el, anyagilag jobban járunk, akkor is, ha beleszámítjuk a parkolási díjat.

Ha egy hosszúhétvégére tervezzük parkolóban hagyni autónkat, akkor 3-4 napra őrzött, kamerával megfigyelt parkoló csak 4300 Forintba kerül. Így összesen 5000 Forintot is megspórolhatunk, mintha tömegközlekedést választanánk. A vidékiek esetében egyáltalán nem jelentenek opciót a taxi és a transzfercégek, Budapest külső kerületére fókuszálnak.

Ha a III. kerület szélét nézzük, a taxi egy útra 12-15000 Forintot jelent. Ha oda-vissza nézzük, jelentős kiadással szembesülünk, amely akár 30000 Forintot is jelenthet. Ha hajnalban, vagy netán késő este érkezik meg gépünk, a BKV nem lehet opció, hiszen nem csak kényelmetlenebb, de órákat kell várnia, ha nem indítanak járatot időben.

A reptéri transzferrel oda-vissza feleannyi költséget jelent, mint a taxi, de még így is 10000 Forint a költség, vagy több, a szolgáltatás színvonala sem a legjobb ezekben az esetekben. Általánosan elmondható, hogy ha saját autóval tervezünk elindulni, sokkal kedvezőbben jövünk ki, mint ha más lehetőséget választanánk.

Címkék: parkolás

Ezek érdekelhetnek még

2024. Május 07. 17:25, kedd | Helyi

Kiskorúakat rabolt ki este, másnap hajnalban már őrizetbe vették majd le is tartóztatták

Tiszafüredi Járási Ügyészség rablás bűntette miatt indítványozta annak a vármegyei kisközségben lakó 19 éves férfinak a letartóztatását, aki 2 kiskorútól – őket veréssel fenyegetve – csikart ki készpénzt.

2024. Május 07. 16:00, kedd | Helyi

KUTYÁS MAJÁLIS TISZAFÜREDEN

A tavalyi nagy sikerre való tekintettel idén is megszervezték a Kutyás majálist a tiszafüredi Mancsos Pancsolóban. Az esemény ezúttal is sokféle érdekes programot tartogatott a résztvevőknek.

2024. Május 07. 14:39, kedd | Helyi

Kunyhó égett Karcagon

Kigyulladt egy tizenöt négyzetméter alapterületű épület kedd reggel Karcagon, a Partoskert 1 utcában.

2024. Május 07. 14:00, kedd | Helyi

KOPJAFA AVATÁS A VADÁSZHÁZNÁL

A Karcagi Nagykun Vadásztársaság fennállásának 150 éves évfordulója alkalmából kopjafát állított a Vadászháznál.